K KuaMi Newcomer 16 Mar 2015 #1 Retrobilde fra Værnes B767 og Caravelle Braathens 767 møter en av gårsdagens helter Caravelle på Værnes i 84-86(husker ikke når). Beklager dårlig kvalitet(kamera...) Attachments image.jpg 31.1 KB · Views: 546
Retrobilde fra Værnes B767 og Caravelle Braathens 767 møter en av gårsdagens helter Caravelle på Værnes i 84-86(husker ikke når). Beklager dårlig kvalitet(kamera...)
1 1944vintage ScanFlyer Gold 16 Mar 2015 #2 Re: Retrobilde fra Værnes B767 og Caravelle Flott med retro ! Ser gjerne flere fra Værnes - med både stort og smått.
Re: Retrobilde fra Værnes B767 og Caravelle Flott med retro ! Ser gjerne flere fra Værnes - med både stort og smått.
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 16 Mar 2015 #3 Re: Retrobilde fra Værnes B767 og Caravelle Takker!
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 17 Mar 2015 #5 Re: Retrobilde fra Værnes B767 og Caravelle KuaMi said: Braathens 767 møter en av gårsdagens helter Caravelle på Værnes i 84-86(husker ikke når). Beklager dårlig kvalitet(kamera...) Click to expand... Takk for flott bilde!!! Mulig CTA har vært innom Værnes med HB-ICI flere ganger, men jeg fløy iallefall med denne maskinen i mai 1986 fra TRD til FBU da jeg gikk på befalsskolen i Trondheim (BSIT) og skulle hjem på perm. Stod parkert akkurat slik ved boarding. Beste hilsen Espen
Re: Retrobilde fra Værnes B767 og Caravelle KuaMi said: Braathens 767 møter en av gårsdagens helter Caravelle på Værnes i 84-86(husker ikke når). Beklager dårlig kvalitet(kamera...) Click to expand... Takk for flott bilde!!! Mulig CTA har vært innom Værnes med HB-ICI flere ganger, men jeg fløy iallefall med denne maskinen i mai 1986 fra TRD til FBU da jeg gikk på befalsskolen i Trondheim (BSIT) og skulle hjem på perm. Stod parkert akkurat slik ved boarding. Beste hilsen Espen