Resorts SoCal?

Someone

Moderator
Medlem
Er det noen her som har noen forslag til en godt (og typisk) resort hotell i Sør California? Helst ikke midt i LA og med strandtilgang og gjerne privat strand? Men også stort badebasseng, da det selv i juli (når dette er aktuelt) er kaldt i sjøen

Hensikten er å tilbringe 2-3 dager med strand og avslapning, i forbindelse med en mulig større USA tur neste sommer, først og fremst i California

Er fremdeles på tenkestadiet, men tips og forslag mottas med glede :)

Prisleie tenker du på da?

Litt usikker ennå, er er jo ennå lengt frem i tid så tenke begynner tankeprosessen ihvertfall

Hadde vel egentlig tenkt opptil $300 natten, men når jeg ser de du linket til å frister det stort å begynne å spare^_^

St. Regis Monarch Beach ble besøkt i helga som var og det var en skikkelig nedtur. Skygg unna. Bodde også på Ritz Carlton nedi veien i april som var excellent. Savipix og jeg hadde ett par kalde på verandaen som ligger på en klippe over stillehavet. Vanvittig fett.
Prisene starter på 400 natten der, 500 for Club rom som har Champis og åpen bar 20 timer i døgnet, inkludert ekte Champers. Også full frokost og mat igjennom hele dage, slik at det eneste måltidet du trenger å kjøpe er middag. Vel verdt pengene.

I det billigere sjiktet, er Park Hyatt Aviara halvtimen nedi veien fornufig priset til fra 275 dollar natta. Rommene er ikke 100% moderne (ex Four Seasons), men servicen er konge og det gir skikkelig luksusfølelse. Skal dit neste helg.

Montage er også bra, men ikke verdt pengene i min bok.

Vel, det er de jeg har besøkt..

Back