Reklamert pris finnes jo aldri... (SAS til EWR)

Polaris

Free Luigi
...hva er greia med å reklamere for en pris som faktisk ikke eksiterer? Er det jeg som er talentløs til å lete etter flybilletter? Eller er det bare "åpningsproblemer"?

Søkte på billetter TOS-EWR, etter mail fra SAS. Og i den mailen står det "Bodø, Harstad/Narvik, Tromsø, Alta, Kirkenes fra 4895,- t/r" - men jeg får kun opp 5700 t/r som det billigste jeg.

Hva er greia? Åpner salget i morgen? Eller må jeg være pålogget kontoen min for å få "pre sale"? Eller har jeg misforstått og at det ikke er noe pre-sale?

Halp a travel-nuub!

Re: Reklamert pris finnes jo aldri...

Jeg reagerer på det samme Polaris! Får ikke samme prisen som det averteres fra Stavanger.

Re: Reklamert pris finnes jo aldri...

I mailen står det:

Tilbud og nyheter 14. oktober 2010
....
I morgen lanserer vi et åpningstilbud for å feire, og som EuroBonus-medlem gir vi deg beskjed allerede nå.

http://forum.scanair.no/showthread.php?t=74317

Antar billettene ikke er lagt ut for salg helt ennå? Billigste jeg finner er 5270,- for t/r, og det er via kastrup.

Tenkte da på utreise 6/4-11 med hjemreise 10/4-11. Er dette kurante dager å reise og får man med seg en del av NY på en slik reise fra onsdag til søndag?

Sorry for OT.

Re: SAS gjenåpner OSL-NYC i 2011.

HS-TGA: Joda, billettene er lagt ut for salg både på sas.no og WIAS. Har du forsøkt sistnevnte?

Ikke nødvendigvis, WIAS lar deg sjonglere ganske mye så lenge det er innen Star Alliance og en tur-returbillett.

f.eks SK en-vei og LX, UA eller LH tilbake, men du må søke på tur-retur
Takk for tipset, skal forsøke å trikse meg litt frem. :)

Men billetter til 3.500,- selges ikke før i morgen ser d ut som, laveste pris jeg finner nå er ca. tusenlappen dyrere.

Antar billettene ikke er lagt ut for salg helt ennå? Billigste jeg finner er 5270,- for t/r, og det er via kastrup.

Tenkte da på utreise 6/4-11 med hjemreise 10/4-11. Er dette kurante dager å reise og får man med seg en del av NY på en slik reise fra onsdag til søndag?

Sorry for OT.

Husk at om du reiser hjem søndag er du i Norge på mandag (sånn med tanke på jobb og fri).
Onsdag-Søndag er en ok periode, men du kan lett bruke 14 dager i New York og fremdeles gjrøe noe spennende hver dag. Ons-søn kan bli litt i korteste laget om det er første gang man er der. Hvis man ikke "trenger" å få med seg alle 'must'-ene, så går det fint... Prøv uansett å legg inn minst en dag til, du vil ikke angre på det:-)

Jo, jeg kunne godt tenkt meg å være lengre, men det er den saken med barnevakt, da det er ment for meg å fruen og ta denne turen. :)

Billettene til 3.500,- er lagt ut nå.
Får ikke opp denne prisen på første flyvningen 28. mars, den 29. er visst første 'ordinære' dag i så måte.

Husk å bruke banneren øverst til høyre på forumet, så støtter du driften av forumet med noen kroner hvis du booker deg en tur ;)

Nei, faktisk den 28. Men mulig det primært er inviterte gjester med den dagen, men fullt mulig å booke turistklasse, til en litt høyere pris.

Billettene ble lagt ut på sas.no går kveld, så avgangene du ser på KAN være utsolgt på laveste pris.

35min transfertid på utreise er vel å ta en stor sjangse eller?

35min på utreise er plenty på OSL, så lenge det er en gjennomgående billett. Er det separate billetter er det galskap, og vel også umulig, ettersom en da må sjekke inn på nytt og det må gjøres 45 min før avgang senest.

Back