Reisetips Bora bora, Tahiti?

myggen

Newcomer
Noen som har vært der av dere på forumet?Reise til Bora bora var dyrt når jeg sjekka det.Fra oslo-paris og paris tahiti med air france var det jeg fant ut men for en pris.Noen tips om rimelige flybiletter og hvordan du/dere hadde det der?Kjempe takknemlig for tips

Har vært to ganger i PPT, og Bora Bora er for dyrt. Ta Tahiti og Moorea.. Moorea er en vakker øy, selv sier jeg den vakreste i verden. Også to ganger der, sist for tre år siden..

Kjøp beste tilbud med excellent AF til PPT, book "Twotter" over til øya. Sist vi fløy var airborne time 6 min 33 sek. Ta båt tilbake og tilbring noen dager i Papeete.. Lei bil begge steder. Peugeot 107 er passe.. Går som en rakett , neida, med aircon og automat... Oppoverbakke kan du få til 50 km i timen :up:

Kom tilbake derifra for noen uker siden. Var både innom Bora Bora og Moorea. Gjennomgående billett til Bora Bora var altfor dyrt på jeg hadde bare billett til Papeete og hadde ny billett derifra med Air Tahiti. Tahiti kan du finne ned i 12k.

Bora Bora er unik, og selvom Moorea er bra er det ingen fullgod erstatning. Skulle jeg prøvd meg på andre øyer, ut fra hva jeg så fra overflygninger og hva jeg hørte fra andre, ville det vært de mindre utbygde øyene Raiatea eller Huahine(må ikke forveksles med Hua Hin).

Som verdens dyreste destinasjon merker de finanskrisen på Bora Bora og man kan få store avslag der selv om det ikke kan kalles direkte billig.

Håper jeg etterhvert kommer med en tripreport.

Back