• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Reisebyråer som selger SQ billetter

akira

Scanflyer Silver
Reisebyråer som selger SQ billetter

Hei

Blir en ny tur til moderlandet Vietnam, nå til høsten. Reiste med Cathay Pacific nå i sommer, fløy med SQ i fjor og mener at SQ er ett hakk høyere en CX, så er fast bestemt for å reise med Singapore Airlines. Har sjekket hjemmesiden deres, men der kommer prisen på 11-12 lapper, samme på wideroe.no,.

Så millionspørsmålet er; Hvilket reisebyråer tilbyr SQ billetter som ikke overgår 10 lapper? Jeg reiser selvsagt i økonomi-klasse :rolleyes:

Re: Reisebyråer som selger SQ billetter

Jeg hadde SQ til KUL i forrige måned fra Wickstrøm. Dessuten fornøyd med dem.

Men til Manila i Nov tok ER-Tours 8.400 i W og H klasse ( via LHR og A380 til SIN ). W og H grunnet 100 % poeng på OnePass. Så det ble der.

MEN, Wickstrøm skulle ha 9.150 for akkurat det samme.. Så sammenlign. Prøv også Travellink ( omtrent de tsamme som ER Tours ).

Orkide har normalt veldig bra priser med SQ!

Prøv dem! Du finner all info på orkide.no

BF:cool2

Akira, jeg kun sendte mail.. Vær spesifikk i dine valg...

Men siden du forsker i dette. Kan du ikke sendte identisk res ønske ( datoer etc ) til alle 4 her og poste resultatet ? Med booking klasse..

Merk, du må også få spesifisert booking klasse. Mine W og noe høyere H ( Q med SK til/fra henholdsvis CPH og LHR ) koster mer en ned i rekka. MNL for min kone hadde kostet 350 mindre via CPH, dvs ca. 8.000 via CPH i Q og W...

Da sender jeg en mail, datoen for avreise er søndag 26.sept til 15/16.okt. Prøver helst å få til LHR og CDG, med en A380 og en B773ER på vei hjem. Kommer med resultatet når jeg får svar.

BF, orkide skal jeg se til å prøve ut :)

Australiareiser satt meg på SQ tur-retur Auckland (3x772, 1x744), så de er sikkert behjelpelige med asia-opphold også, uten at jeg vet noe om dette.

Back