Reisebyrå som var rørt over å ha kunder...
Tidligere i uka fikk en kollega et jobboppdrag som gjorde det nødvendig med ukependling mellom to norske byer i noen uker, og en god del netter på hotell. Han sendte en epost til byrået kunden bruker og beskrev behovet. Hyggelig konsulent ringte ham tilbake og fikk avklart noen småting. Hun sa også at det var trivelig å ha en "normal" kunde igjen, hun hadde nesten hørtes litt rørt ut. Så ringte hun igjen og sa at hotellet gjerne ville gi ham et bedre rom enn hva bedriftsavtalen tilsier og at han kunne regne med å beholde rommet over helgene også uten å sjekke ut og inn.
Er det så slunkent i reiselivsbransjen for tiden at det blir slik?
Tidligere i uka fikk en kollega et jobboppdrag som gjorde det nødvendig med ukependling mellom to norske byer i noen uker, og en god del netter på hotell. Han sendte en epost til byrået kunden bruker og beskrev behovet. Hyggelig konsulent ringte ham tilbake og fikk avklart noen småting. Hun sa også at det var trivelig å ha en "normal" kunde igjen, hun hadde nesten hørtes litt rørt ut. Så ringte hun igjen og sa at hotellet gjerne ville gi ham et bedre rom enn hva bedriftsavtalen tilsier og at han kunne regne med å beholde rommet over helgene også uten å sjekke ut og inn.
Er det så slunkent i reiselivsbransjen for tiden at det blir slik?