hurvert ScanFlyer Silver Medlem 28 Nov 2009 #1 Noen som vet hvilket fly som skal til TOS SK4424 i morgen søndag 29. fra OSL hurvert
hurvert ScanFlyer Silver Medlem 28 Nov 2009 #4 Takker... den skal da frakte meg sørover igjen rute SK4431 :colgate:
LN-MEH ScanFlyer Gold 29 Nov 2009 #5 hurvert said: Takker... den skal da frakte meg sørover igjen rute SK4431 :colgate: Click to expand... Men det blir nok LN-RCN du lar deg frakte i, -RRU har fløyet seg ferdig i dag.
hurvert said: Takker... den skal da frakte meg sørover igjen rute SK4431 :colgate: Click to expand... Men det blir nok LN-RCN du lar deg frakte i, -RRU har fløyet seg ferdig i dag.
D Dreyer ScanFlyer Silver 29 Nov 2009 #6 Forøvrig så deler Widerøe all denne informasjon via hjemmesidene demmes. "Er flyet i rute" funksjonen til venstre på siden.
Forøvrig så deler Widerøe all denne informasjon via hjemmesidene demmes. "Er flyet i rute" funksjonen til venstre på siden.
hurvert ScanFlyer Silver Medlem 29 Nov 2009 #7 LN-MEH said: Men det blir nok LN-RCN du lar deg frakte i, -RRU har fløyet seg ferdig i dag. Click to expand... Stemte nok at det ble RCN ja, de måtte ha flybytte pga teknisk sa kapteinen.
LN-MEH said: Men det blir nok LN-RCN du lar deg frakte i, -RRU har fløyet seg ferdig i dag. Click to expand... Stemte nok at det ble RCN ja, de måtte ha flybytte pga teknisk sa kapteinen.