Red Bull til Stockholm i år!

Re: Red Bull til Stockholm i år!

spørs om ikke det blir STO-helg den helgen!

Dæven, DIT skal jeg den helgen, med mindre jeg skal ha visning på huset eller noe!

Juuuhuuuu! :nor

dæven steike, dit hadde jeg tenkt å reise, men så kom jeg på at jeg har bekrefta meg sjøl i 30års-laget til en kompis, og detta var ikke grunn god nok mente`n... hmm. jaja, Jurgis Kayris skal fly i Bodø, han er bedre enn de fleste ;-)

Följer DC-6an med? Eller den kanske inte har med Red Bull att göra annat än som reklampelare?

Hva med en liten Scanair.no get-together der borte? Det er nok flere som har lyst å dra over - meg f eks!

han står oppført i programmet hvertfall.. Så han for 2 somre siden i Dala Järna i Sverige, mannen er helt rå

Följer DC-6an med? Eller den kanske inte har med Red Bull att göra annat än som reklampelare?

Svarar mig själv eftersom det på Flygande Veteraners sida står att deras DC-3 ska bedriva "rundflyg i samband med besök av DC-6, Red Bull" den 5 och 6 juli. Strålande tider!

voerspeil hos meg!

Låter som en bra idé!

Red Bulls DC-6B ska för övrigt baseras på Bromma under denna helg, enligt uppgift jag fick av Flygande Veteraner idag. Men det är preliminärt.

well forget the race - I'll head to BMA to see the Douglas!

Back