Rak og fin lørdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Rak og fin lørdag

Glad morgen fra Ris. Tur innom Kolbotn og opphavet på morgenkvisten før det blir handling på Jacobs på Holtet på vei hjem. Litt rydding og klargjøring gjenstår før kveldens rakfisklag som vel er et jubileum - det 20. (fikk jo ikke lov i 2020 og 2021) i rekken. Lykke til med dagen:-)

Re: Rak og fin lørdag

Mornings fra Asker. Surfer fortsatt litt på jetlag, så sov plutselig til 08 i dag. En tur i hockeyhallen med minstemann, før barna sendes av sted med de gamle. Så ned til Vestfold for et 40 års lag med Halloween-tema. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland i nydelig solskinn. Litt gruff i kroppen etter burger & øl på To-To og noen stive drinker på Bar *ISM litt for sent i går kveld. Straks kaffe og frokost før fruen truer med shopping på Karl Johan. Ha en bedre start på helgen folkens[emoji3]

God lørdag fra Stavanger. Grått men opphold ute, det blir tur med bål uti marka øst for Sandnes nå i formiddag. Til kvelden får jeg jekke meg en kald en, og prøve å komme videre på roadtrip'en min :)

God formiddag fra Jar,
Helgebesøk hos familieoverhodet. Det blir litt dugnad inne og ute her i dag med middag med resten av familien senere i dag.
Det fine været er greit for et "røsk" i hagen.
Ha en fin dag

God morgen fra Knausen. Huevos rancheros med mimosa satt rett i boksen. Knausen har alltid vært TV-fritt, men ga det en sjanse i går. Kjøpte ViaPlay og rigget opp en laptop og familien så reality TV til mexe-middagen. Herregud.. En episode av Norges Dummeste og en av Farmen. Da tenker jeg at det er greit at jeg har snaue tredve år igjen på denne planeten.

Nå er det ned i sentrum på en av de edlere sjappene for å handle kjole så FruSud er fin til årets andre intim-julebord. I kveld er det pinnekjøtt.

f5566feb-0763-4806-bdf1-56d1585f8b4c.jpg

Last edited:

…her er vi på 22. året uten TV. En velsignelse:-)

Rak og fin lørdag

Her i SC kappet vi kabelen for ti år siden, men fotball og en og annen tv-serie og film må man tross alt ha. Og Donald på julaften. ;)
TV er uansett ikke helt som det var.

Ferdig med morgenturen og dagens andre kaffekopp smaker himmelsk. Nå er'e Deep Tracks og forum som gjelder mens jeg sitter her ute med de firbente.

Edit; Hvorfor går Tapatalk berserk når jeg skriver tallet ti?

Hva er det folk ser Dagsrevyen på om det ikke er en tv? Fotballkamp? Playstation - regner med at kidsa til Sud har det?

Uansett her skulle det vært en god dag fra Paris, men det skjedde av ulike årsaker ikke. Begynte utover dagen i går å føle meg i elendig form og sov like gjerne forbi avgangen jeg måtte ta med buss og sånn. Bedre i dag, men får bare ta livet med ro her i Oslo i mens. Får vel kanskje med noen hundrelapper fra Air France i skatter og avgifter. Vet jaggu ikke hva det var for noe , men følte ikke noe fit for flight iallefall.

God formiddag fra snøføyka i Skaun!

Her er huset fyllt av TV’ er og god stemning, joggebuksemafian vet å innrette seg! ;)

Våknet til årets første julefrokost i dag, Dean Martin på pop-apparatet og godt pålegg, kaffe og en varm morgenkåpe!

Kjenner meg herlig politisk ukorrekt her på forumet nå, rett og slett litt rebelsk!! Love it!

Kim

God dag herifra.

Eier TV, men laptopen brukes av en eller annen grunn mer (til å se på TV)

Ellers vaskes det litt klær, og etter hvert blir det å komme meg innover mot hovedstaden for å se et par brødre fra Hallingdal og bandet deres. Håper de synger om den krasafarne steinbua.

Ha en god en :)

God lørdag fra den sørlige halvkule. Straks ut på en handlerunde til morgendagens søndagsmiddag med storfint besøk. Det blir pisco sours til aperitiff, så jeg tror det blir både prøvelaging og prøvesmaking i dag...

Back