Radisson Royal Garden TRD

MD11

ScanFlyer Dusty
80 tallskjempen skal få ny stil. Skjer veldig mye bra på hotellmarkedet i byen for tiden og skjerpet konkurranse gjør at Royal Garden skal shines opp. Hotellet er i dag en "utslitt danskebåt" i interiøret......

Radisson Blu Royal Garden Hotell skal totalrenoveres for «over 100 millioner kroner». Det er eierne og driverne av hotellet som åpner lommeboka.

Oppussingen omfatter samtlige hotellrom, fasaden, konferanserom og fellesarealer som resepsjon, bar og restaurant.

http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article1819721.ece

Flott, husker hvor imponert jeg var når det åpnet. Dessverre har ikke vært i den flotte byen siden rundt den tiden...

Ja dette var på høy tid. Sov på Royal Garden for vel et år siden og det var en shabby opplevelse, men det har da potensiale dette hotellet!

Fellesarealer trenger oppussing selvfølgelig. Men jeg synes ikke romene er så gale. Velger faktisk fortsatt Royal Garden fremfor Rica Nidelven og disse når jeg er i Trondheim.

Det er noe med at det er lit "hel ved" der. Men for all del ikke topp moderne.

Flott hotell i utgangspunktet - men du verden så overpriset og utdatert! Det finnes langt bedre alternativer i Trondheim for tiden.

Back