Råd og tips mot jetlag

Re: Råd og tips mot jetlag

Min erfaring er at det stort sett har gått greit å venne seg til US tidssone, mens det har vært værre å komme hjem. Hviler og sover når det trengs på vei over dammen, og så tvinger meg til å være oppe noen timer til det er kveld i US. Har ikke erfaring med å være kort tid hjemme før ny tur, men ville prøvd å ikke tilpasse meg norsk tid dersom det går...

Takk for tips! Da blir det mye vann, frukt og grønt planen... Jeg tror jeg skal klare å holde meg våken til sent LA tid slik jeg om ikke kommer på lokal tid, så i det minste NY tid... eller en mellomting Norge-LA. Så prøve å holde meg på US tid i perioden jeg er tilbake i Norge. Det blir hardt ja...

Flyr GO. Bør jeg bruke EB-poeng på upgrade? I tilfelle på hvilke flights?

Flyr GO. Bør jeg bruke EB-poeng på upgrade? I tilfelle på hvilke flights?
Ville prioritert å oppgradere de lengste overnatts flightene da det er mest søvn og komfort å finne der, altså først og fremst LAX-ARN og så eventuelt EWR-OSL.

Takk for tips! Da blir det mye vann, frukt og grønt planen... Jeg tror jeg skal klare å holde meg våken til sent LA tid slik jeg om ikke kommer på lokal tid, så i det minste NY tid... eller en mellomting Norge-LA. Så prøve å holde meg på US tid i perioden jeg er tilbake i Norge. Det blir hardt ja...

Tror også den kan være lurt og forsøke få seg litt søvn på veien over, spesielt til LAX. Da har man litt mer krutt og brenne ved ankomst

Tusen takk for nyttige tips - har lært så mye her som jeg ikke har tenkt på tidligere. Pleier å stille klokka etter ankomst-tidssone, og la det stå til. Framover skal jeg følge deres råd. :)

På Lax-Osl var det lite folk i go forrige uke, så er det mye ledig kan man jo sove i en 3 seter. Synes også plus er verdt poengene! God tur!

Back