BSSW
Browncoat
Her sitter jeg på en hub i Europa hvor jeg skal fly videre fra. Akkurat nå sitter jeg mindre enn 20m fra cockpiten på en Airbus av den eldre garde.
Jeg fløy hit fra non-stopp fra SVG.
Hint:
Huben jeg er på er hovedhuben til et stort europeisk flyselskap. Det flyselskapet flyr til de fleste kontinenter herifra. De håndterer også en del cargo på denne flyplassen. Og det fløy over 50 millioner pax fra denne flyplassen i 2007.
Endelig destinasjon er hovedhuben til et annet flyselskap. Som skal prøves ut på returen til denne huben.
Fra jeg reiste fra SVG til jeg ankommer destinasjon vil det ha gått 11t og 45 min, ifølge reiseplanen.
Byen jeg skal til har over en halv million innbyggere (ifølge wikipedia). Og eksisterte da romerne holdt på i…Roma :drunk: Mao i romertiden.
Nå kan dere begynne å gjette på hvor jeg er og hvor jeg skal videre
Og ikke noe snikkikking i systemer for de som har tilgang på det
ld 
Triprapport blir opprettet når løsningen er klar
Jeg fløy hit fra non-stopp fra SVG.
Hint:
Huben jeg er på er hovedhuben til et stort europeisk flyselskap. Det flyselskapet flyr til de fleste kontinenter herifra. De håndterer også en del cargo på denne flyplassen. Og det fløy over 50 millioner pax fra denne flyplassen i 2007.
Endelig destinasjon er hovedhuben til et annet flyselskap. Som skal prøves ut på returen til denne huben.
Fra jeg reiste fra SVG til jeg ankommer destinasjon vil det ha gått 11t og 45 min, ifølge reiseplanen.
Byen jeg skal til har over en halv million innbyggere (ifølge wikipedia). Og eksisterte da romerne holdt på i…Roma :drunk: Mao i romertiden.
Nå kan dere begynne å gjette på hvor jeg er og hvor jeg skal videre
Og ikke noe snikkikking i systemer for de som har tilgang på det
Triprapport blir opprettet når løsningen er klar