S seilfly Infrequent traveller ;-) 13 Jun 2010 #41 Med et hint til så blir det vel noe mer enn en gjettelek da
BSSW Browncoat 13 Jun 2010 #46 Ikke noe Starlifter. Men hvis vi går tilbake til den Dash Q400en, og videre derifra
VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 13 Jun 2010 #47 Da har vi jo DHC8-400PF som er ombygd til cargo, men da begynner vi vel å komme minst ut i 4. generasjon?
Da har vi jo DHC8-400PF som er ombygd til cargo, men da begynner vi vel å komme minst ut i 4. generasjon?
BSSW Browncoat 13 Jun 2010 #48 Hehe Det er ikke en Dash 8, men det er vel det som har vært nærmest til nå
LN-MEH ScanFlyer Gold 13 Jun 2010 #49 seilfly said: Med et hint til så blir det vel noe mer enn en gjettelek da Click to expand... Ja jeg personlig synes LN-KOG sine (fly)bildequizer er mye lettere, kanskje med unntak av når han spør HVOR bildet er tatt...
seilfly said: Med et hint til så blir det vel noe mer enn en gjettelek da Click to expand... Ja jeg personlig synes LN-KOG sine (fly)bildequizer er mye lettere, kanskje med unntak av når han spør HVOR bildet er tatt...
BSSW Browncoat 13 Jun 2010 #50 LN-MEH said: Ja jeg personlig synes LN-KOG sine (fly)bildequizer er mye lettere, kanskje med unntak av når han spør HVOR bildet er tatt... Click to expand... Har kommet med en del flere hint nå Men er den fremdeles en gjettelek?
LN-MEH said: Ja jeg personlig synes LN-KOG sine (fly)bildequizer er mye lettere, kanskje med unntak av når han spør HVOR bildet er tatt... Click to expand... Har kommet med en del flere hint nå Men er den fremdeles en gjettelek?
VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 13 Jun 2010 #52 Siden jeg mistenker at vi befinner oss i Canada, så prøver jeg meg på den ultimate versjonen av Britannia: CL-44-O
Siden jeg mistenker at vi befinner oss i Canada, så prøver jeg meg på den ultimate versjonen av Britannia: CL-44-O
BSSW Browncoat 13 Jun 2010 #53 DING DING DING!!! Den heter vel Conroy Skymonster, men godtar CL-44-O Referansen til Q400 er Canadair -> Bombardier Bristol Britannia -> CL-44 -> Conroy Skymonster
DING DING DING!!! Den heter vel Conroy Skymonster, men godtar CL-44-O Referansen til Q400 er Canadair -> Bombardier Bristol Britannia -> CL-44 -> Conroy Skymonster
HMWK ScanFlyer Gold 13 Jun 2010 #55 Siden quizen er over har jeg valgt å ta bort mitt svar Last edited: 13 Jun 2010
BSSW Browncoat 13 Jun 2010 #56 HMWK said: Dash 7 som cargo? Click to expand... Nei.... http://en.wikipedia.org/wiki/Conroy_Skymonster
HMWK said: Dash 7 som cargo? Click to expand... Nei.... http://en.wikipedia.org/wiki/Conroy_Skymonster