Qatar på tilbud (til JNB m.fl)

Re: Qatar på tilbud (til JNB m.fl)

Forresten var innom Ving Sverige. Vinterens turer til Goa går med Qatar.

Hvem vet om dersom de kommer til OSL om de kan selge seter til charteroperatørene ?

Apollo's vinteruter til Goa går via CPH og Yerevan .. Er vel ikke den mest komfortable reisen en kan tenke seg..

He, he har mer sett på Etihad til MNL en dag... Men bevares, jeg ønsker å prøve R-klasse snart på disse Midt-Østen selskapene.

Charter er nok noen år før jeg begynner med igjen....;):old:old

He, he har mer sett på Etihad til MNL en dag... Men bevares, jeg ønsker å prøve R-klasse snart på disse Midt-Østen selskapene.

Charter er nok noen år før jeg begynner med igjen....;):old:old

Du store alpakka! Endelig en hentydning til en viss type fornuft fra den kanten!:lol:

BF;)

Flott Chaos, det skal bli meget interessent for oss på forumet..:up:

Qatar kan anbfales og de har mye OK priser i D-klasse i biz fra flere steder, feks. London og Frankfurt. Og om det blir overnatting i Doha så er dette vel noe som dekkes som STPC om ikke er angitt.

Reiser man i biz er det å komme seg til/fra flyplassen en noe lunde enkel sak. Ved innreise henvender man seg rett til STPC-skranken før imgrasjonen og de ordner alt samt kjapp tur igjennom imigrasjon, og på utreise dumpes man direkte til biz/F-terminalen som har egen sikkerhet/pass-kontroll og er i loungen stort sett 2-3 min etter å ha gått ut av bussen.

Alle hotellene de bruker sist jeg sjekket har fast buss-forbindelse med flyplassen.

-A

Hva slags bonusprogram har Qatar? Er det noen av de store flyselskapene, f.eks. LH som lar det opptjene bonuspoeng på Qatar, eller er de Lonley wolfs på dette området?

BF:cool2

Back