Problemer med bestilling hos CO...

Martin

Moderator
Medlem
Gikk inn på "View Reservation" på continental.com, tastet inn confirmation number, samt etternavn, og fikk beskjed om at nummeret var ugyldig..

Har fått mail med e-ticket, Mastercard er belastet, og når jeg prøver en ny booking, ser jeg til og med at de setene vi har fått er opptatt.. Tar det som regel en viss tid før man kan logge seg inn (to dager siden jeg bestilte...), eller er det skjedd noe rart her? Er litt nervøs for at noe har gått galt..

Forøvrig står transaksjonen oppført som "reservert" i nettbanken, altså ikke bokført enda. I tillegg sier DnbNor at det kan oppstå forsinkelser i kundebetjeningen pga. noe trøbbel hos de.. Kan det ha noe og si?
 
Hei Martin

Gikk inn på min OSL-EWR-SAN-EWR-OSL som jeg booket 2. februar og den var OK. Kun tidendring på hjemreisen fra EWR ( gikk 5 min tidligere, samme ankomst ).

Takk og pris for det. :lightbulb

Diners-regningen har ennå ikke kommet i postkassa. :colgate:
 
Sendte også en mail til CO i går..

De takker for tilbakemelding, bekrefter at det er et problem de jobber med, og bekrefter at min bestilling ligger inne, og er gyldig og alt det der...

Så da er vel alt i orden..
 
Det med reservering av beløpet på kortet er meget vanlig. Så lenge billetten er utstedt, så skal det ikke være noe problem med bookingen.

Men alt skulle jo være ok uansett da.
 
Fikk forresten et sjokk i går kveld, da beløpet var både reservert og trukket fra kortet mitt. Det stod altså oppført to ganger, som medførte at krredittgrensen var overtrukket med over 6000!! Heldigvis forsvant reserveringen, så nå står det i nettbanken at beløpet er trukket av CO, kun en gang..
 
Heisann!

Foerst og fremst takk for businessen!

Jeg vet at vi har en moderator "CO Insider" paa flyertalk.com som jobber med problemene paa continental.com reservasjonssystemet, og det er mulig at dere finner noe av disse problemene beskrevet der. Jeg vet at de lastet opp et nytt software for et par dager siden som skulle fikse noen av disse problemene...?

Dag
 
Det med at reservasjon og belastning ikke alltid funker 100% er også veldig vanlig. Heldigvis ordner det seg som regel ganske kjapt, men om det tar litt tid, så får man ta kontakt med flyselskapet/reisebyrået som kan sjekke det med Teller, Europay og alt hva dem heter og få hevet reservasjonen.
 
Det er en av grunnene til at det er veldig greit å ha et eget kredittkort, ikke bare belaste visakortet på lønnskontoen med slike ting...
 
Dette ser ut til å være tilsvarende problem jeg beskrev her for noen uker siden.
Man blir ganske svett når man har mottatt en bekreftelse og e-ticket, og så noen uker seinere sjekker og det står at den er avbestilt.
Jeg for min del fant ut dette på kvelden, og turte ikke annet en å ringe til CO i USA og fikk på den måten bekreftet at alt var i skjønneste orden.
Ser ut til at CO har noe å jobbe med, for dette gjør jo ikke akkurat at kundene føler seg sikre!
De skal imidlertid ha ros for at det var greit å komme igjennom i telefonen og veldig hjelpsomme!
^_^ VC-10
 
Back
Top