Privatair HB-JJA i SAS-farger til Antarktis

Re: SAS med Privatair 737 på CPH-EWR W15/16

En kollega sendte meg et bilde i kveld. Aner ikke hvem fotografen er.
 

Attachments

  • 45C6A0EA-C9AB-4EB8-BA36-25ABFBE003BC.JPG
    45C6A0EA-C9AB-4EB8-BA36-25ABFBE003BC.JPG
    90.6 KB · Views: 1,402
Re: SAS med Privatair 737 på CPH-EWR W15/16

Vi hadde 4 stk fra jobben med flyet. De skal vel returnere i begynnelsen av mars, men jeg vet ikke hva som er planlagt fly på returen.
 
Trodde det var Forsvarets Hercules de brukte til å frakte utstyr og folk inn og ut der? Det har de iallefall gjort ved tidligere anledninger. Også da det var Kongen som var på besøk.
 
Trodde det var Forsvarets Hercules de brukte til å frakte utstyr og folk inn og ut der? Det har de iallefall gjort ved tidligere anledninger. Også da det var Kongen som var på besøk.

Er jo langt bedre å fly ned et 737, fortere går det også.

;)

Kapasiteten til herkules flåten vår er vel så som så omdagen? er jo endel av de maskinene som drar godt på åra.
 
Kapasiteten til herkules flåten vår er vel så som så omdagen? er jo endel av de maskinene som drar godt på åra.


Norges fly er jo relativt nye, men med få fly er det selvsagt litt begrensning på kapasitet.

Uansett, så hvis det primært var folk som skulle fraktes er det jo mer effektivt med en 737 enn en C-130
 
I tillegg er komforten fraværende i C-130. Veldig mye støy, ikke er det ordentlige seter og toalettet er omtrent et hull bakerst i flyet.
 
I tillegg er komforten fraværende i C-130. Veldig mye støy, ikke er det ordentlige seter og toalettet er omtrent et hull bakerst i flyet.

Og med de ekstra fueltankene som den 737en har må det jo være drømmeflyet ned. Maks 1 stop eller 2?
 
Back
Top