• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Priser til Florida

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Har en bekjent som skal til MCO/Florida i begynnelsen av OCT, er det noen her inne som vet om noen spesielt gode priser én vei over? Eventuelt fra NY hjem...

En-veis og billig over Atlanteren er jo en liten utfordring. Derimot så gjorde jeg et raskt søk på OSL-MCO 2/10 og retur fra NYC 16/10 og fant BA til 4349 som billigste, men det krever riktignok bytte fra LHR til LGW på turen til MCO. Billigste uten å måtte bytte flyplass var en SK/DL-DL/AF kombinasjon til 5366 for OSL-ARN-ATL-MCO og JFK-CDG-OSL

Erfaringsmessig har også CO gunstige priser og bra forbindelse til Florida. Prisene på continental.com kan variere neste fra dag til dag, men prismatrisen er verdt å sjekke ut. Dersom man allikevel skal ha leiebil kan det være penger å spare på å sjekke TPA eller DAB også. (Litt avhengig av hvor man skal i området)

En vei - nei da kan det være billigere å være "no show" på returen.

Leiebil er vel ikke aktuelt i dette tilfellet, da hun skal forflytte seg ved hjelp av fly innenriks, akkurat som jeg ville gjort. :)

Leiebil er vel ikke aktuelt i dette tilfellet, da hun skal forflytte seg ved hjelp av fly innenriks, akkurat som jeg ville gjort. :)
Er jo ikke uvanlig at man har en leiebil lokalt, for offentlig kommunikasjon er jo ikke akkurat best utbygd der nede i sumpene - var det jeg tenkte på. Uansett så hender det at det er kjekt å sjekke "Nearby Airports" når man ser på priser i USofA. Kan være både tid og penger å spare.

Back