• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Pris OSL/TRF-BKK?

HMWK

ScanFlyer Gold
Hei alle sammen! Jeg skal til Bangkok på billigste måte. Reise 24. Mai. Hjem 5. Juni. Helst fra TRF. Kan noen sjekke priser for meg. På forhånd takk. Enten Star eller Skyteam!

Replying to Topic 'Pris OSL/TRF-BKK?'

reiste for to måneder siden. Billigste var Malev fra Gøteborg. Nå har de begynt å fly for sommeren til Osl. Sjekk på Malev eller Wideroe

Og det beste av alt, Malev hadde utrolig god plass til Bena på sine 767-200ER maskiner....

Fra Oslo får jeg opp 5454,-kr avgifter inkl med SAS til København og Thai fra København til Bangkok. Søkte på www.gotogate.no

veldig bra pris...."Spesialpris" står det! Løp og kjøp!

Tror du vil få turen billigst med Finnair, fra Oslo Gardermoen via Helsinki til Bankok. Pris på din valgt dato fra 6500.- Du kan sjekke på www.finnair.no

Finnair reklamerer jo med Oslo - Bangkok i Business class for bare 15 500 nok! Det er et røverkjøp!

Det hadde jeg valgt om jeg var deg!!

BF:cool2

Originally posted by rampen

Tror du vil få turen billigst med Finnair, fra Oslo Gardermoen via Helsinki til Bankok. Pris på din valgt dato fra 6500.- Du kan sjekke på www.finnair.no

Ehhh...se over...jeg fikk pris på 5454,- avgifter inkl med SAS/Thai

Aeroflot folkens, får en flyelsker er det topp. Tenk, TU-154 til SVO og IL96 derfra:D

Originally posted by MD11

Aeroflot folkens, får en flyelsker er det topp. Tenk, TU-154 til SVO og IL96 derfra:D

...,men hva er prisen?

Back