Preveza - Sola

andreas97sas

ScanFlyer Silver
Heisann

Jeg skal reise til Syden den 5 august å være der i 1 uke. Det som er møkk at jeg kom inn på Sjøkursi dag og skal da begynne den 12 august tror jeg. Så lurer på om noen her inne kan hjelpe meg med å finne en rute hjem den 10 august ifra Preveza Airport til Sola.
Helst direkte men det går å fly innom flyplasser men helst ikke så veldig store...

-Andreas

Det går an å sjekke på charterflyene. De selger enveis flybilletter på ving.no bl.a. Har selv fløyet fra Preveza til OSL med en slik billett. Om det finnes direkteavgsnger er dog en annen sak. Sjekk også avganger fra Korfu,kort fergetur fra Igoumenitsa litt nord for Preveza til Korfu. Derfra er mulighetene flere. Det går også buss til Athen fra iallefall Parga,sannsynligvis også fra Preveza by.

Du kan sjekke ungdomsbilletter hos SAS hvis du kommer deg til Athen, som LN-FHU foreslår, eller en annen by som SAS flyr til. Se også om det er billigere å fly til f.eks. OSL eller CPH og bestille separat billett derfra. Det blir en mer knotete rute i så fall, men det kan potensielt være en del å spare på det.

Back