• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK Premium Charter (SAS)

LN-RRC

Newcomer
Ref Ving og Apollo, hva kan man forvente her? Er det samme mat som man kan kjøpe for 100/140 kr ekstra eller oppgradert servering og 3 valgfri drikke inkl? Har noen prøvd dette?

Isolert sett 2 voksen og 2 barn koster dette ca 500 ekstra en vei sammenlignet med 4 bagasje og standard måltid. Det kjøres tydeligvis 3 rader med dette på en A320neo så er litt «førstemann til mølla» det sies at man slipper å ha toalett køa framme inntil seg hele turen på 4-5 timer😊

Hva er inkludert i Premium Charter?​

Når du reiser i vår oppgraderte kabinklasse, inkluderer Premium Charter alltid:

  • Treretters meny med tre drinker* og kaffe/te
  • 30 kg innsjekket bagasje + 8 kg håndbagasje.
  • Sete foran i kabinen
  • Mulighet for å kjøpe tilgang til SAS-loungen på utreisen fra Oslo Lufthavn
  • Forhåndsbestill spesifikke sitteplasser mot en avgift
*Velg mellom vin, øl, drinker, f.eks. GT/mojito (én miniatyr og én mikser/juice) eller alkoholfrie drikker. Musserende/champagne er ikke inkludert. Oppgradering til Premium Charter er mulig med forbehold om tilgjengelighet, begrenset antall seter. Barn under to år kan ikke reise i oppgradert kabinklasse.
 
Nei det tror jeg ikke. I alle fall ikke det med gardinen (do kø), og det har mye å si. Det er så fredelig der foran gardinen.
 
Det er vel dette som tidligere hette for SAS Charter Plus, det har de tilbydd i en god del år allerede.
 
Det er vel dette som tidligere hette for SAS Charter Plus, det har de tilbydd i en god del år allerede.

Ja det stemmer.
Men de hadde ikke gardinen da, så det var lange do køer. Plus at har vel gjort noen flere små forbedringer som f.eks varm mat.
 
Ja det stemmer.
Men de hadde ikke gardinen da, så det var lange do køer. Plus at har vel gjort noen flere små forbedringer som f.eks varm mat.
Det er charterselskapet som bestemmer ombordproduktet. Gardin og type mat er det Ving/Apollo etc som bestemmer. Så eventuelle forbedringer har ikke noe med at SAS har endret sitt generelle produkt fra Plus til Business
 
Det er charterselskapet som bestemmer ombordproduktet. Gardin og type mat er det Ving/Apollo etc som bestemmer. Så eventuelle forbedringer har ikke noe med at SAS har endret sitt generelle produkt fra Plus til Business
….annet enn at nå kan de tilby gardin til Ving og Apollo.
 
Back
Top