LN-MOW Flyklapper Medlem 5 May 2011 #1 .. særlig når han kommer med harde pakker! Her er først Linjeflyg-737'en jeg sikret meg på eBay forleden. Jeg legger også ved et par bilder av Pacmin's Vanguard MD80 som jeg var så heldig å få tak i nylig .... Først en lækker formasjonsflyving:
.. særlig når han kommer med harde pakker! Her er først Linjeflyg-737'en jeg sikret meg på eBay forleden. Jeg legger også ved et par bilder av Pacmin's Vanguard MD80 som jeg var så heldig å få tak i nylig .... Først en lækker formasjonsflyving:
putzmeister ScanFlyer Dusty 6 May 2011 #2 Jeg fikk tak i samme Linjeflyf samt en Fokker F28 i samme skala for noen år siden, knall den MDen
LN-MOW Flyklapper Medlem 11 Aug 2011 #3 Postmannen kommer fortsatt med harde pakker: Litt dårlig bilde av en Air Europe 737-200 jeg fikk på et skambud på ebay. Wooster. En 1:400 Swissair 747-300. Billig den også - og skrekkelig kvalitet.. Hadde nok ikke tatt den hadde jeg visst den var så dårlig. Nok en Wooster. ATA Tristar i de eldste fargene må man jo ha .. Og til sist rosinen i pølsa. En DC-3 fra Buffalo Airways som jeg kjøpte sammen med DVD'en av Serie 1. Litt stash fulgte også med.
Postmannen kommer fortsatt med harde pakker: Litt dårlig bilde av en Air Europe 737-200 jeg fikk på et skambud på ebay. Wooster. En 1:400 Swissair 747-300. Billig den også - og skrekkelig kvalitet.. Hadde nok ikke tatt den hadde jeg visst den var så dårlig. Nok en Wooster. ATA Tristar i de eldste fargene må man jo ha .. Og til sist rosinen i pølsa. En DC-3 fra Buffalo Airways som jeg kjøpte sammen med DVD'en av Serie 1. Litt stash fulgte også med.
Keypoint ScanFlyer Airborne 11 Aug 2011 #4 Stilige fly! Dog må Antonov ha laget Dash'en på første bilde (ref. de anhedrale vingene!)...
Olebno ScanFlyer Gold 12 Aug 2011 #5 Og hva sier Hr. Mowinckel til en Air Europe 737-300 med norsk flagg. Wooster den også, men mangler eske.
Og hva sier Hr. Mowinckel til en Air Europe 737-300 med norsk flagg. Wooster den også, men mangler eske.