Postfly må lande i Tromsø uten breseklaffer

Re: Postfly må lande i Tromsø uten breseklaffer

For HØY fart ???? de brukte visseligen den fart som er nødvendig for å kunne lande uten flaps/bremseklaffer :old

Tror jeg skal ta meg jobbe som "ekspert" hos VG så slipper de å drite seg ut så ofte !

Hvem blir med på å spå at det blir kanselringer og mye post på SAS i kveld ??

Lurer på om det er flaps eller spoilere det er snakk om her.

Uansett ett storm i ett vannglass og VG viser nok en gang at de bør nekte journalistene sine å skrive om ting som har med luftfart å gjøre og eller holde seg til hva nå diverse reality kjendiser måtte ha funnet på i det siste:rolleyes:

Er nok CRJ som det står 2 stk av i TOS. De bruker ikke Bae146 lenger.

Greit at man ikke liker VG, men ærlig talt: "Kontrollert landing uten bremseklaffer", hva er det som er så fordømte galt med overskriften? Dette som står her gir i grunnen mye mer mening for leserne (som ikke er flynerder stort sett) og forteller 99% av oss ganske mye selv om det ikke er korrekt begrepsbruk.

Vi må faktisk huske at riksmedia ikke sikter seg inn på gjengen her og dette skal ut til de som i liten grad er interesserte. Og artikkelen har overhodet ingen sensasjonspreg over seg, den enkelt og greit forklarer at det var et problem men det gikk greit. Jeg støtter gjerne kritikk av media når det går helt over alle støvleskaft, men det blir bare dumt å kritisere per definisjon.

Originally posted by Trety

Greit at man ikke liker VG, men ærlig talt: "Kontrollert landing uten bremseklaffer", hva er det som er så fordømte galt med overskriften?

De har forandret overskriften siden artikkelen først ble publisert. Nå har de en OK overskrift, men igår hørtes det litt ut som om verden skulle gå under

Back