• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Plane-Spotter.com oppdatert

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
Jeg begynner nå å nærme meg slutten på oppholdet i Düsseldorf (tredje flyplass på turen), så da finnes det seksjoner fra OSL 13. mai, Köln/Bonn 13. mai og Düsseldorf 14. mai.
http://www.plane-spotter.com/OnTour/LoCo_Tour_2005/Index.htm

Beskrivelsen av flyplassen i Manchester er nå også komplett - oppdatert beskrivelse av Spot A - the Aviation Viewing Park, Spot D - the Airport Hotel og nå er også Spot H - Southside Far End beskrevet med bl.a. mange nye bilder (også linker høykvalitetsbilder 1200x800). Du vil finne hele sulamitten her:
http://www.plane-spotter.com/Airports/UK/MAN/index.htm
 
Et spørsmål som dukket opp i hodet mitt når jeg så EasyJet-bildet fra CGN: Hvorfor er det slik at det er billigere for selskapene å ikke bruke airbridge? De tar jo opp en gate uansett når de skal boarde og det koster jo litt å skulle ha noen til å evt. busse paxen til flyet når det er fjernparkert. I dette tilfelled stod også flyene på gate - uten å bruke airbridge.
 
Back
Top