Pils klokken 06.00? Ja, takk!

Jeg er veldig glad i godt øl altså (mao ikke Ringnes, men det er en annen diskusjon ;)), men kl. 06? Da må jeg ha døgnet først...

Vel vel!
Selv er jeg faktisk avholdsmann hver morgen mellom kl 0600 og 0700.
Den ene gangen jeg drakk i dette tidsrommet gikk det frykteleg gale.....

BF:drunk

Jeg er veldig glad i godt øl altså (mao ikke Ringnes, men det er en annen diskusjon ;)), men kl. 06? Da må jeg ha døgnet først...

er så enig så enig - er heller ikke så glad i Gult Øl (egner seg best som markesførings aktiviteter) er også minst like glad i god kaffe (m.a.o. ikke Evergood men det er også en annen diskusjon)....men morgenstund er for meg reservert til å nyte kaffe ;)

er så enig så enig - er heller ikke så glad i Gult Øl (egner seg best som markesførings aktiviteter) er også minst like glad i god kaffe (m.a.o. ikke Evergood men det er også en annen diskusjon)....men morgenstund er for meg reservert til å nyte kaffe ;)

Kaffe er stort sett det sterkeste jeg klarer å innta på den tiden av døgnet selv, med mindre jeg har vært oppe hele natta. :)

Morsom artikkel. Ved nærmere ettertanke har jeg vel ikke drukket øl før kl 0800 med mindre jeg har reist med kompis på chartertur veldig tidlig og har hygget oss med pizza og pils i heimen om natta før utreise.

Ellers er både Evergood og Ringnes pils utmerket til sitt bruk. :old

Ja,ja min kone er streng på dette, MEN nå plutselig gir hun meg rødvin på de to første LH til henholdsvis FRA og MUC om morran.. Øl er visst fali det :drunk:

Etter hun bestiller gjør jeg samme bestilling.. Godt dette..:drink

Back