• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Pikant bombe-avsløring

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
Pikant bombe-avsløring

VG Nett - Mardin Amin (29) er i trøbbel i USA fordi en flyplass-vakt mener han sa at penispumpen i sekken var en bombe.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127752

Synes saken er med pinlig for amerikanske myndigheter enn denne stakkars mannen

OT: De minner meg forresten om en historie i Stortinget for lenge siden. I en debatt sa en representant noe sånt som at "høyteknologiske våpen var dyre og kompliserte, mens en BOMBE kan man kjøpe over disk".

En representant fra Sp ba raskt om replikk: - Jeg reagerer sterkt på at representanten her sier at man kan kjøpe en BONDE over disk!
:lol:

Re: Pikant bombe-avsløring

Han er ikke den, langt i fra.
Også jeg har sett som har måtte ta ut elektrisk tannbørste, barbermaskin .. og .. dildo som har "vekket bagasje til liv" :rolleyes:

Au au au. Bare flaut, ikke farlig. :p

hilsen,
Laurenz

Den sikreste måten å forsikre seg om at ingen finner dildoen eller penispumpen må jo være å SJEKKE DEN INN!? :old Folk som tar med sånt i håndbagasjen får ta risikoen spør dere meg.

Da må de huske å ta batteriene ut av vibrator'n, for ellers kan den begynne å dure, og det er vi ikke glade i. Og hva angår pumpa, jeg syns ærlig talt ikke det skulle være en 'risiko' å ta med seg ombord. Hva pokker han skulle med den på flyet, er en annen sak...

Back