PIA A340-600

Roxman

ScanFlyer Gold
PIA A340-600

newly leased A346 from Thai Airways for flights to Europe. With a new registeration AP-BYA.

vakker maskin, i flotte farger, NYDELIG:clap :clap

5+ hos meg....;)

Langt ned på minus og under jorden hos meg. ser jo faen ikke ut i måneskinn. Bare i solskinn.

Ps: Pia er jo et jentenavn. Er jo en skam å få denne maskinen oppkalt etter seg. hehe

Hmm, synes så tydelig jeg skimter en BA Concorde i bakgrunnen der... Trodde de for lengst var spredt for all vinder?

verken Thai eller PIA sier noen om en leasing. så kan stemme at det er manipulert..

synd:( det var en flott maskin

Det står en Concorde i bakgrunnen der også. Det er som kjent noen år siden den ble tatt ut av trafikk, så at den nettopp har fått ny registering virker litt rart.

Edit : Ser ut som vi var tre stykker inne samtidig og kommenterte concorden. Når jeg startet på min beskjed var det ingen innlegg om Concoerde, men når jeg hadde postet den var det to andre som hadde kommentert det samme.:)

Jeg syns 340-600 ser fantastisk bra ut. Det er noe annet enn 343 med sine pinglemotorer. Og når det gjelder Concorden, står det ikke en på utstilling på LHR? Men ja, bildet er nok manipulert - synd..

Attachments

• Kopi av DSCN2840.JPG
    Kopi av DSCN2840.JPG
    182.6 KB · Views: 66
Originally posted by PSC TOS

Jeg syns 340-600 ser fantastisk bra ut. Det er noe annet enn 343 med sine pinglemotorer. Og når det gjelder Concorden, står det ikke en på utstilling på LHR? Men ja, bildet er nok manipulert - synd..

At A343 har pinglemotorer er det vel ingen som nekter på, hårfønere har aldri vaert spesielt sexy ^_^
Men den er for lanf, det er det som gjør det for meg... eller ikke, alt ettersom :lol:

Back