ATC-flyradar Traveler Medlem 19 Oct 2007 #1 Ønsker med en PIA 777 - slik som kommer og går på OSL ørten ganger i uka. Den må værei 1:400 størrelse -har du en for salg ?? Jan Støkkebo
Ønsker med en PIA 777 - slik som kommer og går på OSL ørten ganger i uka. Den må værei 1:400 størrelse -har du en for salg ?? Jan Støkkebo
Ollie SVG Spotter 19 Oct 2007 #3 Originally posted by ATC-flyradar Ønsker med en PIA 777 - slik som kommer og går på OSL ørten ganger i uka. Den må værei 1:400 størrelse -har du en for salg ?? Jan Støkkebo Click to expand... Her Finne du an!! Ørjan
Originally posted by ATC-flyradar Ønsker med en PIA 777 - slik som kommer og går på OSL ørten ganger i uka. Den må værei 1:400 størrelse -har du en for salg ?? Jan Støkkebo Click to expand... Her Finne du an!! Ørjan
ATC-flyradar Traveler Medlem 20 Oct 2007 #4 Takk til Ørjan og Thomas. Det blri nok den 1:400 -den 1:100 Thomas tror jeg for stor. Men takk. Jan
S Speedbird ScanFlyer Gold 23 Oct 2007 #5 Originally posted by Ollie Her Finne du an!! Ørjan Click to expand... Denne er lekker! Fikk den for noen uker siden - også kjøpt på Ebay!
Originally posted by Ollie Her Finne du an!! Ørjan Click to expand... Denne er lekker! Fikk den for noen uker siden - også kjøpt på Ebay!
Ollie SVG Spotter 23 Oct 2007 #6 98% Av flyene eg har kjøpt te nå e på eBay. Og der nærmer seg 200 stk... Selv om eg har solgt en del av det igjen da. Prioriteringer...:colgate: Ørjan
98% Av flyene eg har kjøpt te nå e på eBay. Og der nærmer seg 200 stk... Selv om eg har solgt en del av det igjen da. Prioriteringer...:colgate: Ørjan
MountainDew ScanFlyer Rusty Medlem 15 Nov 2007 #7 ATC-flyradar said: Takk til Ørjan og Thomas. Det blri nok den 1:400 -den 1:100 Thomas tror jeg for stor. Men takk. Jan Click to expand... Hvor finner du PIA 777 i 1:100?
ATC-flyradar said: Takk til Ørjan og Thomas. Det blri nok den 1:400 -den 1:100 Thomas tror jeg for stor. Men takk. Jan Click to expand... Hvor finner du PIA 777 i 1:100?