• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

PIA 772 og Gardermoen

OSL Inside

ScanFlyer Blue
Det ser dårlig ut, 772 er nå fjernet fra OSL så lenge jeg klarte å bla i systemene, er visst noe som mangler fra Avinors side, før dem slipper ned 777 på Gardermoen..

latterlig..

Høres veldig merkelig ut.Når både 747 og A330-340 kan bruke OSL,så bør det vel ikke være så mye jobb å tilrettelegge for 777.Når det flyselskapet som har vært de mest stabile på intercontinental trafikk her de siste årene ikke får lande med sine nyere fly er det rett og slett flaut!:(

Bare minner om jeg at jeg sitter på flyparkering på Gardermoen......og tar OGSÅ i mot 777 når den kommer

Det siste jeg fikk høre er at ALT er nå i orden med det som skal til for å ta den i mot

Det være seg;

Dockingsystemene er kalibrert på gatene der den kan stå,
Det var før ikke malt opp streker på bakken for parkering...Detter er gjort..
Fuellingselskapet har ordnet sine godkjenninger for fuel'e kjerra....

Mulig jeg har glemt noe, men ALT SKAL være i orden :thumbup

Originally posted by ENGM RAMP
Bare minner om jeg at jeg sitter på flyparkering på Gardermoen......og tar OGSÅ i mot 777 når den kommer

Det siste jeg fikk høre er at ALT er nå i orden med det som skal til for å ta den i mot

Det være seg;

Håper du har rett.:devot:

Airbus 330.:)

Er vel verdt å kjøre 15 mil for å se PIA sine 772'ere live, så om noen får nyss om mulige datoer for denne kjerra...bring it on! :thumbup

Da får jeg slenge på et par tidligere upubliserte PIA 772-bilder
PIA772.jpg

PIA772a.jpg

Originally posted by ENGM RAMP

Det være seg;

Da er det merkelig alle(handlingselskap etc) har fått beskjed om at PIA har kanselert sine planer om å operere med 777 på OSL intill videre?

Den er også fjernet fra reservasjons systemet, og SAS Alfa.

:)

Hilsen
Rune

Back