photos@CPH, 15jan

RuneGaus

Klovn
så fikk jeg gleden av å beskue SQ's 777 fra innsiden i dag... tok også et par av MP før jeg sendte den avsted til Margarita!

PS hvis CK ser dette, så vil jeg etterlyse CPH logoen.... nok engang! :p

Last edited:
Fine bilder Rune, aah Margarita , det er en plass som kan anbefales for ferie.
Så lenge man kommer bort fra Porlamar og opp på østkysten av øya er det fint.
God mat og drikke , fine strender og jenter.
Så er jo spotting på Porlamar interessant også.
Sist jeg var der nede på øya for få år siden fløy jeg Avensa B727-100 1967 modell fra Caracas ut til Margarita.
APU'en var US og den ene motoren ble holdt igang under turnaround på Porlamar.
Returen et par uker etter med samme kjerre til Caracas gikk med "undercarrige down".
Men det er jo ikke noe å skrive hjem om. Det er jo i sør-Amerika.

Flotte bilder igjen Rune :up: SIA sin B777 ser kjempebra ut, innvendig og :) Lyst og prøve den :smile:

Nydelig denne 777 til Singapore. Skulle vært digg å fått en tur med den engang.
Flotte bilder Rune.

Airbus 330.

Hadde gleden av å fly SQ sin 777 fra CPH påsken 2005. Nærmest helt for meg selv på økonomi og tre seter i bredden til å ligge å sove på. Helmaks! Hvem trenger "first class" da:)

Flotte bilder - men interiøret på 777 var ikke etter min smak. Fæle farger/kombinasjoner...:(

Flotte bilder - men interiøret på 777 var ikke etter min smak. Fæle farger/kombinasjoner...:(

Når du flyr med Singapore sitter man ikke og ser på fargene på setene, men på Singapore Girl som går frem og tilbake med kaffe og drinker!

Takker for bildene. Dette er jo gamle typen SQ business seter og interior. De nye er mye bedre, ogsaa fargene

Back