RuneGaus Klovn 5 Sep 2007 #1 laaang dag på jobb i dag, men det resulterte i et knippe bilder... forhåpentlig litt mere interessante enn de fra i går kom gjerne med kommentarer Last edited: 12 Mar 2008
laaang dag på jobb i dag, men det resulterte i et knippe bilder... forhåpentlig litt mere interessante enn de fra i går kom gjerne med kommentarer
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 5 Sep 2007 #2 Godt å ha deg tilbake på jobb igjen, så vi får slike fine bilder fra CPH. Bra jobba Rune.:up: Airbus 330.
Godt å ha deg tilbake på jobb igjen, så vi får slike fine bilder fra CPH. Bra jobba Rune.:up: Airbus 330.
flyKSU ScanFlyer Gold 5 Sep 2007 #3 Kjempebra igjen fra CPH :up: SAS Retro'n var råstilig. Er det forresten noen som vet hvor lenge den skal fly rundt med disse fargene. Eller skal hele flåten males slik? ^_^
Kjempebra igjen fra CPH :up: SAS Retro'n var råstilig. Er det forresten noen som vet hvor lenge den skal fly rundt med disse fargene. Eller skal hele flåten males slik? ^_^
Desk pilot ScanFlyer Crusty 11 Sep 2007 #9 Fine bilder, men noen er visst lastet opp to ganger? MD80 fra Alitalia er jo en virkelig klassiker.
LN-MEH ScanFlyer Gold 11 Sep 2007 #10 Kjempeflotte bilder fra rampen på CPH! Du har en fin arbeidsplass må jeg si.:smile2
S seilfly Infrequent traveller ;-) 11 Sep 2007 #12 Kjempemessig! KBO og KBA? likte jeg best om jeg må plukke ut et par favoritter.
LN-MEH ScanFlyer Gold 11 Sep 2007 #13 Originally posted by RuneGaus hehe arbeider ikke på rampen... :lol: Click to expand... De må jo være tatt i fra rampen, men du behøver jo ikke å jobbe der for ta slike bilder. Det holder vel med "ramp access"...:wink
Originally posted by RuneGaus hehe arbeider ikke på rampen... :lol: Click to expand... De må jo være tatt i fra rampen, men du behøver jo ikke å jobbe der for ta slike bilder. Det holder vel med "ramp access"...:wink