RuneGaus Klovn 6 Aug 2007 #1 Så kommer det noen spritferske bilder fra CPH, virkelig digg med blå himmel og strålende sol! Er glad for alle typer kommentarer.... Last edited: 12 Mar 2008
Så kommer det noen spritferske bilder fra CPH, virkelig digg med blå himmel og strålende sol! Er glad for alle typer kommentarer....
RuneGaus Klovn 6 Aug 2007 #2 disse dedikerer jeg til Jannis.... klarte ikke dy meg, den er så nydelig i solskinn:up: Last edited: 12 Mar 2008
RuneGaus Klovn 6 Aug 2007 #3 åssen klarte jeg å skrive feil dato da?!?! :love bildene er faktisk tatt idag, altså den 06aug... beklager
åssen klarte jeg å skrive feil dato da?!?! :love bildene er faktisk tatt idag, altså den 06aug... beklager
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 6 Aug 2007 #4 Originally posted by RuneGaus disse dedikerer jeg til Jannis.... klarte ikke dy meg, den er så nydelig i solskinn:up: Click to expand... Tar av meg hatten for disse her Rune, virkelig knall bilder fra deg. Dette har du virkelig fått teken på. :devot: Airbus 330. ( Jannis ) :up:
Originally posted by RuneGaus disse dedikerer jeg til Jannis.... klarte ikke dy meg, den er så nydelig i solskinn:up: Click to expand... Tar av meg hatten for disse her Rune, virkelig knall bilder fra deg. Dette har du virkelig fått teken på. :devot: Airbus 330. ( Jannis ) :up:
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 6 Aug 2007 #9 Nyyydelige bilder Rune, men hvor jobber du hen egentlig? CPH? Sterling? SK? WF?
SE-DYD ScanFlyer Gold 7 Aug 2007 #11 Ja dette var bra! Har tenkt meg en tur ned dit til helga- men tror ikke jeg kommer så tett innpå
Sager ScanFlyer Blue 7 Aug 2007 #12 Jeg får vanvittig lyst til å dra og spotte når jeg ser slike bilder. Flotte vinkler, Skarpt og med flotte farver! Og nok et eksempel på at 757 er det flotteste flyet i lufta i dag :lol:
Jeg får vanvittig lyst til å dra og spotte når jeg ser slike bilder. Flotte vinkler, Skarpt og med flotte farver! Og nok et eksempel på at 757 er det flotteste flyet i lufta i dag :lol:
EB ScanFlyer Inventory Medlem 7 Aug 2007 #13 air greenland sin røde Airbus med knallblå himmel i bakgrunnene er vakkert!!!