• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Partnair

Jeg snakket en morgen for ikke lenge siden med en kollega. Vi er begge morgenfugeler, men han fortalte at han ble det da han jobbet i Wilhelmsen. Han skulle vært med til Tyskland i skipsdåpen, men han trakk seg fordi han reiste så mye.
 
Partnair var tidlig ute med et stilig navn som jo også var et "ordspill"...
 
Og min tidligere gymlærer i Kirkenes rakk ikke Twin Otteren som havarerte ved Gamvik (Mehamnulykken) i 1982. Han sier at kona brukte for lang tid før de konm seg avgårde......
 
To innlegg lenger oppe står det "Han skulle vært med til Tyskland i skipsdåpen, men han trakk seg fordi han reiste så mye."

Kanskje ikke helt på jorde å nevne andre kjente tilfeller av folk som ikke ble med et fly som det gikk fryktelig galt med?
 
Enig med GF1, la oss diskutere fritt. Har man historien til både dette og naboforumet friskt i minne er det vel ikke naturlig at ting "flyter ut" litt, men det ser jeg på som en naturlig fremdrift i en dialog.....:)
Vanligvis burde vi holde oss on topic, men dette synes jeg ikke hadde noe å si.
(Se her ja, nå er jeg selv i ferd med å bringe dette topicet lengere ut på viddene, så derfor; tilbake til Partnair...).
 
Back
Top