SK917
ScanFlyer Blue
Airbus 330 og meg selv hadde en laaang og nydelig spotterdag på CDG Paris søndag med utrolig mengder med heavy maskiner, og en variasjon jeg tror en skal lete lenge etter. Spotting på CDG vil nok kreve flere dager for å dekke det meste, med to rullebaner i bruk både for landing og avgang hele tiden ble det riktige valget søndag å stille seg ved de taxebanene som går mellom terminalen. Alle godkjennelser og papirer i orden fra politiet og myndighetene...og sol og 30 grader varmt...bedre går det ikke å kunne ha det...
Regner med Airbus 330 kommer med sine bidrag når han får fyrt opp PC og sett på bilder, her noen smakebiter...og i stor størrelse...så slipper du lupe:colgate:
Siste bilde er fra PARIS AIR SHOW , viser Sukhoi 100 som hadde oppvisning i går mandag...flere bilder fra PAS kommer vel regner jeg med...(ja og regn var det vi hade mandag så store kontraster )
Bilder følger:
Mer kommer senere.....
Regner med Airbus 330 kommer med sine bidrag når han får fyrt opp PC og sett på bilder, her noen smakebiter...og i stor størrelse...så slipper du lupe:colgate:
Siste bilde er fra PARIS AIR SHOW , viser Sukhoi 100 som hadde oppvisning i går mandag...flere bilder fra PAS kommer vel regner jeg med...(ja og regn var det vi hade mandag så store kontraster )

Bilder følger:

Mer kommer senere.....
Last edited: