På tur med Cimber Sterling

Re: På tur med Cimber Sterling

Den første videoen må jeg inrøme at jeg spolte litt, fordi det er begrenset hvor gøy det er å se ut av vinduet når det er mørkt.

Men returturen fra Aalborg var mye mer interessant å se på. Flott med utsikt ned på bakkenivå og gjennomflyning av skyene :D

Eneste jeg lurer på hvordan dere tør å sitte rett ovenfor propellen hehe
Men den sitter vel godt fast ;)

Edit:
Når det gjelder lyden er det enten minnekortet ditt som ikke henger helt med, eller at lydkretsen blir overbelastet pga for høyt volum over lang tid.

Kult, får prøve ut denne ruten til våren. Takk for inspirasjon :)

Den første videoen må jeg inrøme at jeg spolte litt, fordi det er begrenset hvor gøy det er å se ut av vinduet når det er mørkt.

Edit:
Når det gjelder lyden er det enten minnekortet ditt som ikke henger helt med, eller at lydkretsen blir overbelastet pga for høyt volum over lang tid.

At du spolte litt gjør meg ingenting. For å si det slik, jeg hadde ikke laget en nattfilm hvis dette var med f.eks. SAS eller Norwegian. Men jeg tenkte jeg måtte benytte meg av sjansen. Jeg vet jo ikke når neste tur med Cimber Sterling eller CRJ200 blir. ;)

Da antar jeg det er det høye lydnivået. ATR 72 er ikke annet enn en skikkelig bråkebøtte. :P

Kan forresten meddele om fulle flighter på begge turene! :)

Back