Overnatting i Oslo eller rundt OSL med dyr

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Dersom tidskjemaet holder, så tar jeg turen til Sverige første helgen i September og henter en valp. Dvs at jeg flyr fra Stavanger til Oslo og kjører til Sverige og tilbake til Oslo.

Men jeg vil med all sannsynlighet ikke klare å nå siste fly tilbake til Stavanger.

Er det noen som kjenner til overnattingsteder enten i Oslo, i nærhet til flytoget eller i nærheten av OSL som aksepterer dyr.

Kan liksom ikke ta inn på hotell....

På forhånd takk! :)

På Radisson Blue hotellene er dyr tillatt mot gebyr og at de riktige type rommene er ledige (gamle røykerom). Så det kan vell lønne seg å ta en tlf i forkant for å være sikker på at det går bra.

På Radisson Blue hotellene er dyr tillatt mot gebyr og at de riktige type rommene er ledige (gamle røykerom). Så det kan vell lønne seg å ta en tlf i forkant for å være sikker på at det går bra.

fant og ut at der var ok på Best Western Gardermoen.... så mulighetene er mange! :)

Så bra det er flere som tillater dyr på rommet. Regner med Best Western er noe billigere enn Radisson Blue, kan jo fort bli litt mye om man må slenge ut noen ekstra lapper for å ha dyret på rommet...

Back