Overgangstid i Amsterdam?

erikhb

ScanFlyer Blue
Har bestilt en bonustur for å bruke opp KLM poengene mine før de gikk ut på dato.
Ser at på returen min BGO-AMS-KUL-SYD 21 januar neste år, er blitt satt opp med en overgangstid i Amsterdam på 1 time, 5 minutter.

Det gir ikkje mykje slingringsmonn på flygningen fra Bergen. Noen som har erfaring med slik kort overgangstid i Amsterdam?

Billettene er i business klasse, men usikker på om KLM tillater endringer på bonusbilletter uavhengig av klasse.

Hei,

Ville ikke bekymre meg over den forbindelsen der.

Schiphol er effektiv og jeg har gjort forbindelser innen Schengenområdet på 30min.
Blir riktignok passkontroll i tillegg, men har sjeldent brukt mer enn 5min i kø der - og med Businessbillett har du alle fordeler.

Tror også Flying Blue er villig til å endre utreise til et tidigere fly hvis du ringer dem,
dessuten er det gode forbindelser til KUL så KLM har flere muligheter for å få deg ned.

Det var som regel Malaysian vi fikk i codeshare med KLM til/fra KUL, bra mat og service for massene og sikkert enda bedre i Business.

Eders
Knut Erik

Har KLM vest for Kuala Lumpur, og Malaysia Airlines på strekket fra/til Sydney.

Lar nok sikkert bookingen stå som den står nå, så lenge det ikkje blir ytterligere endringer på avgangstidene.

Blir det "dårlige" endringer er det bare å ringe dem og de fikser det gratis. Andre endringer koster vel EUR 45...

Back