• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: Påvirk amerikanske velgere!

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
OT: Påvirk amerikanske velgere!

Morsom sak fra The Guardian (referert i VG):D

Replying to Topic 'OT: Påvirk amerikanske velgere!'

Som man skal være veldig forsiktig med å følge... Dette kan slå mottsatt ut... Selv om nettadressen "TELLHIM.NO" er tøff er jeg ikke sikker på virkningen av SV`s forsøk på å blande seg inn i amerikansk politikk...

webadressen var jo litt oppfinnsom - det skal de ha. Men liker heller ikke at vi i Norge skal bestemme/påvirke hvem amerikanske velgere skal stemme på. Blir litt feil...

Ble nesten som da det var EU avstemning i Finland og Sverige og flusst av Nei til EU folk fra Norge dro dit og ba dem stemme nei. Bak mål!

Originally posted by LCH Og jeg gremmes over å faktisk ha vært med å finansiere den TELLHIM.NO reklamen...:( :sarc Helt ufrivillig selvsagt! Hver gang vi semesterregistrerer oss går 10,- kroner til SAIH (eller noe sånt), som er en "veldedig" organisasjon. Denne organisasjonen har bidratt til TELLHIM.NO. Neste gang trekker jeg ti kroner på fakturaen, det her vi nemlig muligheten til.

Dette er faktisk ikke sant, de trakk støtten:
http://www.underdusken.no/html/2004/10/3249.php

Originally posted by Andrev

Originally posted by LCH Og jeg gremmes over å faktisk ha vært med å finansiere den TELLHIM.NO reklamen...:( :sarc Helt ufrivillig selvsagt! Hver gang vi semesterregistrerer oss går 10,- kroner til SAIH (eller noe sånt), som er en "veldedig" organisasjon. Denne organisasjonen har bidratt til TELLHIM.NO. Neste gang trekker jeg ti kroner på fakturaen, det her vi nemlig muligheten til.

Dette er faktisk ikke sant, de trakk støtten:
http://www.underdusken.no/html/2004/10/3249.php

Dette har faktisk gått meg hus forbi, men det var positiv lesing. Da lar jeg kanskje tierne stå allikevel. ;)

Originally posted by DY
Men liker heller ikke at vi i Norge skal bestemme/påvirke hvem amerikanske velgere skal stemme på. Blir litt feil...

Vel, så stor innflytelse som USAs politikk har på steinrøysa, så er det kanskje ikke så feil? Dessuten er jeg ikke så dønn sikker på at amerikanere lar seg påvirke så voldsomt, selv om enkelte amerikanere som ble intervjuet på Dagsrevyen om den norske annonsen i New York Times syntes det var helt naturlig at nordmenn engasjerte seg i presidentvalget.

Snur vi saken på "hodet" kan vi jo se reaksjonene her i landet når USA ber oss om å gjøre et eller annet...

Originally posted by Concorde

Stem Kerry, han bodde på Fornebu

Nå tenker du på BarrySnarøybussen, din løk... :D

HA!!!!!!!!! Johnson kjørte innom på Fina for å kjøpe is han.....

Back