• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: Italiensk dag i Bogstadveien

  • Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Lørdag 25. september er det italiensk dag i Bogstadveien. Mat, moter og biler... EB og kanskje FBU4EVER! blir nok å treffe i gaten...kanskje kunne vi fått til et Fly&Kaffe møte på et av kaffestedene i løpet av formiddagen...
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Såvidt jeg kunne se var det en ganske italiensk dag på Karl Johan i dag også, flagg og korps og greier. Berlusconi som er på besøk tydeligvis.
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Den italienske presidenten og kone som er på besøk...
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Er det bare meg som ikke har fått med meg at el mafioso-boss de grande er på besøk?
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Og dagen er også for flyfreaks... Sammen med Alfa Romeo, Fiat er SAS Braathens samarbeidspartnere for den italienske uken... En skikkelig Star-Alliance...
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Og da flyr jeg selfølgelig.......:sarc
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Originally posted by BU9001


Og da flyr jeg selfølgelig.......:sarc


Det høres jo ikke altfor ille ut det heller egentlig :)
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Hehe, nei da.
Går som regel glipp av det som skjer.

Kan jo vinke til vollen og kanskje få det dokumentert?:)

Hadde vært ok med en latte og samtidig fått høre hva som skjer hos våre pfor venner.;)
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Sånn er det alltid - kan ikke være to plasser på en gang. Lørdagen er jeg i Ålesund i bryllup til et søskenbarn.
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Originally posted by BU9001


Hehe, nei da.
Går som regel glipp av det som skjer.

Kan jo vinke til vollen og kanskje få det dokumentert?:)

Hadde vært ok med en latte og samtidig fått høre hva som skjer hos våre pfor venner.;)


Kommer du i en -700 foran meg, så blir du alltid foreviget på mitt kamera. Men siden det er lørdag med Korean og Aeroflot så skal ikke så bortifra det er bra oppmøte der også ( Men om det er RA, så er kommer bare de sikkelige flyfotografene til unnsetning :D )

For at jeg skal møte opp må jeg begynne å like kaffe, men hvis jeg skal begynne å jobbe i fly er jo det kanskje et must...;)
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Kommer det flere? Skulle vi møtes på Kaffe&Krem?
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Originally posted by EB


Kommer det flere? Skulle vi møtes på Kaffe&Krem?

Kommer til by'n litt etter 12-tiden.Vurderer sterkt lunsj på Albin-Nobile.Nei,etter e-posten fra CH MÅ jeg! :p
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Ble det kaffe og krem? Kanskje jeg rusler en tur bort?
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Fikk en god Alfa-prat... En rå 147TI stod utstillt...drømmebil nummer 2!
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Mye dag,lite italiensk.2 Alfa'er,to Fiat'er og en stand med Fabio og crewet hans fra Gusto.That was it!
Albin-Nobile var fyllt opp med fisefine Frognerfruer som var på galleribesøk,så det ble en matbit og litt vin på Enoteca istednfor.
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Da fikk du jo noe godt ut av dagen... Alfa`ene og Enoteca er ingen dum kombinasjon!!!
 
Replying to Topic 'OT: Italiensk dag i Bogstadveien'

Det er vel ikke lenge før vi skal en tur på Enoteca igjen....(...Falcon, BA283, FBU4EVER! - og gjerne enda flere - men det er et år siden vi var der på vårt første Fly&Vin møte)
 
Back
Top