Er innom en snartur fra en av datasalene på fakultetet, har vært offline i over en uke nå på grunn av harddiskcrash og etterfølgene hovedkorthavari (skrutrekkere og hovedkort har aldri vært noen god kombinasjon...) Nå har attpåtil Posten Norge BA klart å rote bort pakken med det nye hovedkortet mitt, fikk følgebrev i dag, men postkontoret hadde ikke fått noen pakke. (åååhhh som jeg elsker statlige bedrifter!) Gudene vet når den dukker opp, de har allerede klart det kunststykke å bruke fire dager fra Stokke i Vestfold til omlastningsterminalen i Oslo, hvor den altså tydeligvis ble sporløst borte.
Er det forresten flere enn meg som har bestillt pakker "På døren", men allikevl bare fått en lapp i postkassa dagen etter om at de angivelig har prøvd å levere den? Har skjedd meg tre av fire ganger, enda det var folk hjemme og dørklokka fungerer.
Hadde det ikke vært for at de ansatte i Bogstadveien er så forbasket hyggelige og ydmyke, hadde jeg gått "postal" for lengst.
Er det forresten flere enn meg som har bestillt pakker "På døren", men allikevl bare fått en lapp i postkassa dagen etter om at de angivelig har prøvd å levere den? Har skjedd meg tre av fire ganger, enda det var folk hjemme og dørklokka fungerer.
Hadde det ikke vært for at de ansatte i Bogstadveien er så forbasket hyggelige og ydmyke, hadde jeg gått "postal" for lengst.