L
LN-HAT
Guest
Har dere sett Amerikanere på All Inclusive Hotel ?? Det har jeg og har ikke sett verre !!!
Nordmenn, svensker, tyskere og briter når dem ikke til knærene i harryfaktor !!
Er fullstendig klar over at Mexico er USA's Mallorca. Men dette "Mallorca" må da være hundre ganger verre enn det reelle Mallorca når det gjelder turister.
Hotellet som jeg bodde på var ett 5 stjernes All Inclusive Hotel, som innebærer at all mat og drikke er gratis i ubegrenset omfang...
Jeg har ikke sett på maken til oppførsel og ikke minst mangel på matkultur....
- Fatene fylles til randen
- Alt mixes til det mest avskyelige
- Er det rart de er feite som smultbobler
Noen eksempler :
- Sprøstekt bacon med Nougat - herlig
- Sjokoladekake og andre småkaker dandert med Sushi samt Pepperrot over det hele
Høres ikke det lekkert og godt ut ??
Det må sies at vedkommende som hadde mixet kaker og dessert fikk seg en ubehagelig overraskelse da han skjønte hva pepperrot var....
.. Og vi dertil god underholdning
Det må sies at etter 3 buffetmiddager hadde vi fått nok, da ble det heller gode resturanter for vår del...
God bedring, USA !!
Nordmenn, svensker, tyskere og briter når dem ikke til knærene i harryfaktor !!
Er fullstendig klar over at Mexico er USA's Mallorca. Men dette "Mallorca" må da være hundre ganger verre enn det reelle Mallorca når det gjelder turister.
Hotellet som jeg bodde på var ett 5 stjernes All Inclusive Hotel, som innebærer at all mat og drikke er gratis i ubegrenset omfang...
Jeg har ikke sett på maken til oppførsel og ikke minst mangel på matkultur....
- Fatene fylles til randen
- Alt mixes til det mest avskyelige
- Er det rart de er feite som smultbobler
Noen eksempler :
- Sprøstekt bacon med Nougat - herlig
- Sjokoladekake og andre småkaker dandert med Sushi samt Pepperrot over det hele
Høres ikke det lekkert og godt ut ??
Det må sies at vedkommende som hadde mixet kaker og dessert fikk seg en ubehagelig overraskelse da han skjønte hva pepperrot var....
Det må sies at etter 3 buffetmiddager hadde vi fått nok, da ble det heller gode resturanter for vår del...
God bedring, USA !!