OT: Endelig - Alfa Romeo MasterCard

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
I Italia har nå mine kollegaer i MasterCard lansert tre nye kort. Fiat, Lancia og ikke minst Alfa Romeo MasterCard... Jeg drømmer...men min arbeidsgiver har så langt kun funnet Land Rover, Volvo, Renault, SAAB og KNA "verdige" et eget kort... :spin: :spin: :spin:

Vi flytter FBU4EVER!!!

Er dette så lurt da?

Jeg ville aldri turt å brukt et kort det stod Fiat på....for min erfaring er at Fiat svikter når man mest trenger de. (Les tidligere innlegg)

Skummelt...ruster de ?

Nå var det jo Alfa-kortet jeg ville ha...(...pluss kortene byttes annen hvert år!!!)

PS! Det finnes et BMW MasterCard også... Bare søk etter det på google...

Originally posted by EB
PS! Det finnes et BMW MasterCard også... Bare søk etter det på google...

Da blir kjøreglede fort om til kjøpeglede, litt skummelt det også :p

Vi flytter FBU4EVER!!!

Var i Rimini på søndag.DER var sommeren! Og i min fantasi,så vrimlet det med Alfa'er utenfor flyplassgjerdet. Jeg tror tilogmed at de bukker når du flash'er ALFA-kortet!

Jeg flytter helst til Liguria.Må se sjøæen,ser du!:up:

Enig...(...så kan resten av "Fly&Vin" gjengen komme på besøk... Egentlig er det vel også snart på tide med nytt treff for litt flyprat og vinsmaking...

Hmmm, Volvo Mastercard hadde selvsagt vært gormme greier... men vil det være med bilde av en V50 på? ;)

Nå kommer kanskje Alfa Romeo-kortet nordover... I allefall har den italienske banken (UniCredit) som utgir kortet kjøpt Tysklands nest største bank...:spin:

Back