• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: 'Christian Kamsang'

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
... observert i Frognerbadet ... :musikk :musikk :musikk :musikk :nor

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/musikk/article408327.ece

Dette er da ikke OT... Vi snakker jo om livstidsdiktatoren og odelsjenta på Scanair.no...

- Det var mange familier og ikke minst familiefedre som hadde tatt med seg barna for «å gi dem litt god musikksmak» som Christian Kamsang uttalte det. Han hadde tatt med datteren Kristin Elisepå under året. Årets festival var hennes første Norwegian Wood, og de var kommet for å se de Lillos.

:up:

Men CK! Var aer Babar? Lever han fortfarande? Haelsa naesta gaang du ser honom. :hi2

Annars aer jag helt enig i MOW

:musikk :musikk :musikk :musikk :nor

Originally posted by The Ticketor
De Lillos, norges kanskje mest "overratede" band... Uhhh...

Savipix, Babar bor væl i dina trakter?

helt enig.. vil ikke disse fler en jeg må,men asså, at det går an å synge så falskt og alikevel selve haugevis med plater er langt mer en hva jeg fatter *stupe i dekning*

Men nydlig datter du har CK, :)

Originally posted by Savipix
Men CK! Var aer Babar? Lever han fortfarande? Haelsa naesta gaang du ser honom. :hi2

Annars aer jag helt enig i MOW

:musikk :musikk :musikk :musikk :nor

Babar lever i beste velgående - men vi tar da ikke elefanter med på konsert?? På Norwegian Woods hjemmeside sto det at det var forbudt å ta med hunder, så jeg (som halvstudert stud. jur) tolket regelen utvidende (er det ikke det det heter, LCH??) og kom til at forbudet også måtte gjelde elefanter...

Ellers var det en super konsert, selv om det først var på Nettavisen vi fikk sett hvordan de Lillos var kledd på konserten. Ikke lett å se noe oppe fra garderobene. Småtta holdt ut leeenge, og sovnet under Kokken Tor. Våknet først til ekstranumrene. Stor stemning! Og i går måtte jeg ut og kjøpe samle-CD'en - de hadde jo lagt på noen nye spor. Snakk om utsugere - men heldigvis tok ikke Platekompaniet (dagens reklame!) ikke mer enn 179 for trippelskiva! I dag blir det de Lillos i bilen - må kjøpe nytt barnesete og kroker til å henge opp husken!

Back