Jeg skal for første gang "over there" om kort tid.
Har en standard bærbar PC (Dell), hva må jeg gjøre for å kunne bruke denne i USA, tenker da på strømforsyning ? Må man kjøpe adapter, er dette noe som evt. finnes tilgjengelig på et hotell av bra standard ?
synes eg har lest en plass for en studn siden at amerikaner kan forlange å se gjennom inne i laptop og se ka du har i den... for å sjekke om du har noe tilknyting til noe ulovligheter.. så deretter kan nekte deg innreise.. men eg er ikke sikker....
synes eg har lest en plass for en studn siden at amerikaner kan forlange å se gjennom inne i laptop og se ka du har i den... for å sjekke om du har noe tilknyting til noe ulovligheter.. så deretter kan nekte deg innreise.. men eg er ikke sikker....
CBP (Customs and Border protection) har adgang til å se på innholdet av din laptop når du krysser grensen - akkurat som Tollvesenet har når du kommer inn i Norge. Det skal veldig mye til før de gjør dette i praksis. Hvor mange tror du reiser inn i USA med laptop hver dag? Maaaaange ....
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.