• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: Arafat trolig død

• Thread starter Thread starter jb1
  • Start date Start date

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
OT: Arafat trolig død

Franske leger sier Arafat trolig er i såkalt irreversibelt koma. Jeg håper uroen i Midt-Østen ikke forverrer seg, hvem vet kanskje han er et hinder for fred, Sharon blir iallefall kvitt et hatobjekt. Den israelske statsminister Sharon vil ikke tillate at Arafat begraves i Jerusalem, det tror jeg er å be om bråk, dessverre.

http://www.dagbladet.no/

Replying to Topic 'O

Det eneste vi trenger nå er en høyreving-nutter som vinner valget i... oh, never mind.

Replying to Topic 'OT: Arafat trolig død'

Det blir en spennende tid... I boken til Clinton står det mye om midt-østen og hva Clinton & Co gjorde... Jeg er ikke sikker på at dagens president en gang vet hvor midt-østen er...

Of course! It's in the middle of ehhhh.... East!

Nyheterna på France1 säger att det är för tidigt att säga någonting om hans tillstånd ännu och att det hela tiden kommer nya uppgifter från nya håll.

Nå er det jo sånn at det går ganske mye opp og ned med Arafat'n da, skal vi tro media, men èn ting er iallefall sikkert; når pulsen er borte og stripene på div. displayer er vannrette, da er det nok slutt ja... Skal det være så vanskelig å bestemme seg om han lever eller ikke da?

"Om vi skal tro media" - Ja, vi har jo fått overført direkte hva sykehusets talsmann sier, og i Frankrike er det visstnok tradisjon for å legge lokk på info om helsetilstanden til kjente personer.
Ellers frykter man vel trolig et helvete når dødsbudskapet offentliggjøres. Det skulle ikke forundre meg om Arafat "holdes i live" til palestinerne har fått saker og ting på plass i toppledelsen, og en strategi å møte dette helvetet med.

Edit: Tyrkleif!

Det blir vel neppe noen representanter fra toleransepartiet KrF i Arafats begravelse...

Back