HaraldS
Newcomer
Hei! 
Har vært borte fra forumet en stund på grunn av saker og ting, men nå er jeg tilbake og trenger deres hjelp
Har tenkt meg en tur til Seattle/Vancouver osv i Desember. Det jeg da lurte på er hvor vi finner de billigste flybillettene i biz? Evt oppgradere billetter, da jeg sitter på Gullkort hos Star Alliance og Virgin Atlantic. Vi er to pax som skal reise, og vi hadde tenkt å fly Oslo-Seattle. For deretter å leie en bil (Ford Mustang
) og kjøre til Canada, der vi skal besøke Eurocopter fabrikken blant annet. Seattle har reisefølget allerede kunnskap om da han har vært der flere ganger, men hvis noen har tips om hoteller, ting og gjøre osv i Canada (British Columbia) For oss har det ikke så mye å si hvilke flyselskap vi ender opp med, men vi har begge en god del bonuspoeng hos Star Alliance, hvis de f.eks kunne blitt brukt til oppgradering hadde dette vært flott.
På forhånd takk.
Harald.

Har vært borte fra forumet en stund på grunn av saker og ting, men nå er jeg tilbake og trenger deres hjelp

Har tenkt meg en tur til Seattle/Vancouver osv i Desember. Det jeg da lurte på er hvor vi finner de billigste flybillettene i biz? Evt oppgradere billetter, da jeg sitter på Gullkort hos Star Alliance og Virgin Atlantic. Vi er to pax som skal reise, og vi hadde tenkt å fly Oslo-Seattle. For deretter å leie en bil (Ford Mustang

På forhånd takk.
Harald.