PC ScanFlyer Blue 24 Aug 2007 #1 Når jeg prøver å gå inn på Oslo radaren så får jeg en feilmelding? The connection closed unexpectedly do you wish to attempt to reconnect to SBS-OSL.no-ip.info? Sånn har det hvert i ca.2 uker, men Molde radaren virker.
Når jeg prøver å gå inn på Oslo radaren så får jeg en feilmelding? The connection closed unexpectedly do you wish to attempt to reconnect to SBS-OSL.no-ip.info? Sånn har det hvert i ca.2 uker, men Molde radaren virker.
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 24 Aug 2007 #2 Den fungerer helt fint her hos meg, ikke noe problemer overhodet. Airbus 330.
PC ScanFlyer Blue 24 Aug 2007 #4 Originally posted by Leorim Har du prøvd SVG-radaren ? 213.167.120.147 Click to expand... Jeg får samme melding der.
Originally posted by Leorim Har du prøvd SVG-radaren ? 213.167.120.147 Click to expand... Jeg får samme melding der.
ATC-flyradar Traveler Medlem 24 Aug 2007 #5 Begge radarene er oppe. Sjekk VNC viwer - Options og gå inn på MISC og X av for share connection - så hjelper det. Ta en titt her: www.atc-flyradar.com og www.takeforum.com/flyspotter her vil du finne driftsmeldinger osv. Jan
Begge radarene er oppe. Sjekk VNC viwer - Options og gå inn på MISC og X av for share connection - så hjelper det. Ta en titt her: www.atc-flyradar.com og www.takeforum.com/flyspotter her vil du finne driftsmeldinger osv. Jan