Oslo-Murmansk og Tromsø-Murmansk

Hurum

ScanFlyer Gold
Oslo-Murmansk og Tromsø-Murmansk

http://www.fremover.no/lokale_nyheter/article2569686.ece

Re: Oslo-Murmansk og Tromsø-Murmansk

Blir spennende å se hvem som kommer til å benytte seg av konsesjonene. At SAS Braathens skal fly Tromsø - Murmansk samtidig som Widerøe flyr Kirkenes - Murmansk, tror jeg ikke kommer til å skje. Widerøe med Dash 8-300 på ruten Tromsø - Kirkenes - Murmansk ville nok vært best :)

Det er ikke bestemt når eller om rutene i det hele tatt startes opp. Det er kun gitt konsesjon.

Har lest en plass at konsesjonene gis med en forutsetning av at de startes opp raskt.

Originally posted by tosfreight

Har lest en plass at konsesjonene gis med en forutsetning av at de startes opp raskt.

Ja det står blant annet nederst i den artikkelen i avisa "Fremover" som Hurum linker til øverst i tråden.Kanskje der du så det?:wink

Originally posted by LN-MEH

Originally posted by tosfreight

Ja det står blant annet nederst i den artikkelen i avisa "Fremover" som Hurum linker til øverst i tråden.Kanskje der du så det?:wink

Av prinsipp leser jeg ikke aviser fra Naaaarvik, må ha lest det ved frokostbordet i morges... ;)

:cool:

Joda det kan jo tenkes at det står om denne saken andre steder en på den der Narvikavisa sin nettutgave......:)

Jeg tror ikke det er noe marked for hyppige frekvenser Oslo- Murmansk... Fredag til søndag er kanskje mulig. Kanskje. Det er nok større marked fra KKN da det finnes haugevis med firmaer i Kirkenes som arrangerer turer innover og markedsfører dette nordpå

Det ryktes at SAS og Widerøe ikke ønsker oppstart på kosesjonene til murmansk men at de har søkt kun for å posisjonere seg. :huh:
Noen som vet om dette er tilfelle?

Rykter ja... er det noe denna bransjen og dette forumet er fullt av så er det vel rykter. :lol:

Originally posted by Karlson

Det ryktes at SAS og Widerøe ikke ønsker oppstart på kosesjonene til murmansk men at de har søkt kun for å posisjonere seg. :huh:
Noen som vet om dette er tilfelle?

Såvidt jeg skjønner mister de konsesjonene dersom de ikke starter opp innen en gitt tidsperiode.

Back