Oslo Lufthavn.. noen bilder..

Chainly

ScanFlyer Blue
Håpet var den tristaren som stod så pent på 48, men etter et par delayer pga av TD, ble det med dette.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

Og hvem er eier? Dere to som satt på vollen... :)

15.jpg

Hilsen
Rune

Replying to Topic 'Oslo Lufthavn.. noen bilder..'

Hei, Audien er "min". Jeg som kjørte men er nok pappa som er sjef over den. Jeg var han som spurte dere hva som skjedde med Tristaren, må kjøpe med radio etterhvert, dere var nok mer oppdatert enn meg.

Men jeg fikk noen bilder av den, ligger bilder i denne tråden: http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=12557&page=2

Fine bilder fra OSL..., og et dumt spørsmål i retur: en ting som fanget oppmerksomheten med en gang, var bruken av null flaps (virker iallefall slik) under tak-off på den DHL-bussen. Er dette relativt vanlig, tyder det på at den dro ganske lett..., eller hva?:)

Originally posted by LN-SSL

Fine bilder fra OSL..., og et dumt spørsmål i retur: en ting som fanget oppmerksomheten med en gang, var bruken av null flaps (virker iallefall slik) under tak-off på den DHL-bussen. Er dette relativt vanlig, tyder det på at den dro ganske lett..., eller hva?:)

LN-SSL, ta en nærmere titt - slaten er ute - altså posisjon 1 på slats and flaps (Airbus angir ikke grader flaps som B gjør). Du ser best at slaten ute på andre bildet - sterk skygge på forkant av vingen og så er det en indikatorer som stikker opp omtrent midt mellom motor og vingetipp.

A300 bruker veldig ofte bare posisjon 1 på flaps ja:) Trenger ikke mer, skikkelig rakett det flyet der, sjekk ut videoer på flightlevel350.com;)

Back