PC ScanFlyer Blue 13 May 2010 #1 Tusen takk til pilotene som lot meg sitte i cockpit over til Bergen. Flyet som tok meg over til Bergen. Eggemoen?
Tusen takk til pilotene som lot meg sitte i cockpit over til Bergen. Flyet som tok meg over til Bergen. Eggemoen?
L LN-KFW ScanFlyer Blue 13 May 2010 #2 Flotte cockpit bilder. forhåpentligvis ikke lenge til min neste cockpit tur selv.
L LN-KRF ScanFlyer Gold 13 May 2010 #6 Jøss har RRL skifta Autopilotpanelet? Da jeg satt klapp med den sist, så var det samme autopilotpanelet som på RRG, RRA, RRF, RRE og RRB.. Flotte og klare bilder! det beste kontoret helt sikkert det der!
Jøss har RRL skifta Autopilotpanelet? Da jeg satt klapp med den sist, så var det samme autopilotpanelet som på RRG, RRA, RRF, RRE og RRB.. Flotte og klare bilder! det beste kontoret helt sikkert det der!
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 13 May 2010 #7 Discus said: Takk for fine bilder. (Ja, det er Eggemoen på nr 5.) Click to expand... Takk, lurte på den der.. Og tusen takk, PC, for flotte bilder!!
Discus said: Takk for fine bilder. (Ja, det er Eggemoen på nr 5.) Click to expand... Takk, lurte på den der.. Og tusen takk, PC, for flotte bilder!!
T Torbjørn ScanFlyer Blue 13 May 2010 #8 Kjempe bra bileter Må ha meg ein cockpit-tur eg også Er det vanskeleg å få til?