• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Oslo - Bangkok t/r til kr 12.560,- i Biz

TriStar

ScanFlyer Crusty
Medlem
I forbindelse med at Thai Airways feirer 50-års jubileum tilbyr de businessbilletter til kr 12.560,- + skatter. Ulempen er at det kun gjelder frem til 30. september. Men en god deal uansett...

http://www.orkide.no/
 
Da kan du legge til ca 3000 kr, og ender da på 15 500 ca. Dvs at det omtrent er like "billig" som SAS sin Z pris.

BF:old
 
Da kan du legge til ca 3000 kr, og ender da på 15 500 ca. Dvs at det omtrent er like "billig" som SAS sin Z pris.

BF:old

Rimeligste jeg finner på nettsidene til SAS er 17.553,-. Men aner ikke hvilken bookingklasse det er? Hvordan finner du Z-prisen? via byrå? Vurderer en tur i månedsskiftet okt/nov. Enten eco-extra med SAS, eller en av de siste turene med A345'en til Thai på Premium eco. Og kanskje satse på oppgradering (EBG)?
 
knappe 7200 på øconomi på TG 955/954 var slettes ikke galt ved avreise 17September og retur 26 september. Her lukter det booking lang vei.
 
Alternativt kan du fly SAS for 6 412 kr.!

Tja. Men jeg har mer lyst til og teste en A345 ifra TG en en A343 ifra SAS som jeg har hørt ikke er serlig comfortabel bak gardinen.

Det eneste som kunne få meg til og ta SAS sin A343 var om fbu4ewer skulle være captn på flighten om valget sto mellom TG sin A345 kontra SAS sin A343.
 
Back
Top